Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú vzťah medzi spoločnosťou LUMA Group, s.r.o., so sídlom Tuhovská 1, 831 07 Bratislava, IČO: 44561733, IČ DPH: SK2022742337, zapísaným v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 56144/B ďalej len „predávajúci" a zákazníkmi firmy LUMA Group, s.r.o., ďalej len „kupujúci". Dodávky tovaru sa uskutočnia na základe týchto VOP, pokiaľ si predávajúci a kupujúci nedohodnú v písomnej zmluve niektoré podmienky inak.

Objednávacie a dodacie podmienky
Objednávky kupujúcich sa prijímajú e-mailom, telefonicky alebo cez e-shop na www.kuzelnekusky.sk
Objednávka musí obsahovať:
- názov firmy, adresu, tel. č., IČO kupujúceho (iba PO)
- meno a priezvisko, adresu, tel.č. kupujúceho (iba FO)
- objednávacie číslo tovaru, presný názov tovaru, množstvo tovaru
- spôsob dodania
- meno a podpis kupujúceho, resp. osoby oprávnenej nakupovať tovar za kupujúceho
- cenu tovaru

Doprava
Ceny produktov nezohľadňujú cenu dopravy. Produkty objednané kupujúcim budú prepravené kuriérom na náklady kupujúceho.
Ostatné druhy dopravy je možné vykonať po dohode s obchodným oddelením spoločnosti LUMA Group, s.r.o., viac informácií nájdete v sekcii Dodanie tovaru a platba.

Platobné podmienky
Tovar môže kupujúci uhradiť formou dobierky, alebo vopred prevodom na účet.

Vrátenie tovaru a reklamácie
Ak zakúpený tovar v našom e-shope nie je podľa vašich predstáv, môžete nám ho do 14 dní od prijatia zasielky vrátiť naspäť bez udania dôvodu a my vám za neho vrátime peniaze.
Vrátený tovar musí byť nepoužitý, musí mať pôvodné hygienické nálepky (toto neplatí pre plavky Milonga, ktoré od výrobcu neobsahujú hygienické nálepky na spodnom diely) a byť v pôvodnom balení.
Pred vrátením a odoslaním tovaru nás prosím o tejto skutočnosti informujte mailom alebo telefonicky.

Postup vrátenia tovaru:
Tovar, ktorý vraciate, nám zašlite na našu adresu:
LUMA Group, s.r.o.
Tuhovská 1 (areál Coca Cola)
831 07 Bratislava

Do balíka priložte faktúru a sprievodný list s odôvodnením vrátenia (môže byť aj bez udania dôvodu) a číslo účtu, na ktorý si prajete vrátiť peniaze. Pokiaľ je vrátený tovar nepoužitý a v pôvodnom stave, peniaze za neho vám vrátime na váš účet v lehote najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.

Zásielku neposielajte na dobierku, takéto zásielky nebudú prevzaté!

Výmenu tovaru nerealizujeme. Pokiaľ máte záujem si namiesto vráteného tovaru zakúpiť iný tovar, rieši sa to novou objednávkou. Toto neplatí pokiaľ bol tovar vrátený z dôvodu jeho poškodenia, vtedy je výmena tovaru samozrejme možná.

Ako postupovať pri dodaní poškodenej zásielky/tovaru: 
Po prijatí zásielky jej obsah ihneď skontrolujte. Pokiaľ vám bol doručený poškodený tovar, neodkladne nás kontaktujte (najneskôr do nasledovného pracovného dňa).
Najlepšie ak nám rovno pošlete na e-mail fotografie poškodeného tovaru a my vás budeme informovať o ďalšom postupe riešenia reklamácie.

Reklamácie počas záručnej doby:
Na tovar poskytujeme podľa zákona záručnú dobu 24 mesiacov odo dňa zakúpenia/dodania tovaru kupujúcemu. Ku každému tovaru zakúpenému v našom obchode je pri jeho dodaní priložený doklad o kúpe (faktúra), ktorý slúži zároveň ako záručný doklad.

Reklamácie sa vzťahujú na výrobné vady tovaru, nie na vady, ktoré vznikli v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávného používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený, alebo v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou.

Tovar, ktorý je predmetom reklamácie, nám zašlite spolu s dokladom o kúpe a čo najvýstižnejším popisom vady, pre ktorú tovar reklamujete, na našu adresu:
LUMA Group, s.r.o.
Tuhovská 1 (areál Coca Cola)
831 07 Bratislava

O reklamácii nás prosím pred odoslaním reklamovaného tovaru informujte mailom, alebo telefonicky.